[smartdoctor] Re: [smartdoctor] stopa kućne njege

  • From: Ljiljana Lulic-Karapetric <ljiljana.lulic.karapetric@xxxxxxxxx>
  • To: LISTA <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 24 Nov 2015 12:48:43 +0100

Zar kućna njega nije indicirana od nas samih uz kućne posjete i preporuku
patronažne sestre po izvidu. Mjesećno se šalje na Cezih.?
lp
Ljiljana

Dana 23. studenoga 2015. u 19:20 Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx> je
napisao/la:

kolege,
jel se morate očitovati PU HZZO radi povećane stope kućne njege?

mi smo unazad tjedan dana masovno dobili zahtjeve da se očitujemo o stopi
kućnih njega od 1. do 9.mjeseca 2015.g.

uopće nam nije jasno kako im je došla inspiracija za to, zapravo za nešto
što su oni sami odobrili (kućna njega ide na uputnicu liječničkom
povjerenstvu, sa obrazloženjem, i sl. oni odobravaju).

a navodno kolega dobio zahtjev da se očituje na očitovanje...hm...ne znam
detalje, tako mi je prepričala kolegica...

ja sam u BBŽ.
jel vaši to redovito traže od vas, jel i kod vas taj "trend" ili smo mi
trenutno iznimka?

poz
bojana