[smartdoctor] Re: [smartdoctor] stopa kućne njege

  • From: Dženana Kružić <po-d.kruzic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 24 Nov 2015 12:44:55 +0100

Neznam gdje ste , ali je istra je to dobila prošli mjesec i morali se očitovat
i dobila sam opomenu bez obzira što nisam propisala LN iznad maksimalnog iznosa.
Naime Gospoda ne svačaju da uz Njega 2, kad se jednom i previjaju neke rane,
postoji često potreba da se u istom tjednu prepše i samo njega 6 ili 7 jer je
potrebno još jednom previjati taj isti tjedan.
Čak se i kontrolorka samnom složila ali je rekla da tako piše u pravilniku i
tako moram poštivati i da će se takve nelogičnost vjerovatno morati riješavati.
Nanou