[smartdoctor] Re: [smartdoctor] izvješća iz platnog prometa

  • From: "Dr. Jadranka Okmazic" <okmazic.jadrankaord.opce.medicine@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 4 Dec 2014 08:58:22 +0100

i meni došlo iz kolovoza
  ----- Original Message -----
  From: Silvestra Kolega
  To: kohom
  Sent: Wednesday, December 03, 2014 8:42 PM
  Subject: [smartdoctor] izvješća iz platnog prometa

  Kolege , dobivate li vi izvješće sa  ove  e-mail adrese:
platni.promet@xxxxxxx..

  naime ja ponekad i povremeno dobijem izvještaj o tome što mi je uplaćeno ,
ali nikad sve izvještaje i nikad  automatski  nego 10-15 dana kasnije . Ali
danas sam dobila izvješće za uplatu u kolovozu!?
  Čini  mi se kao da netko , tko to šalje ima obavezu poslati dovoljan broj tih
e-mail izvješća pa kako  nema točne evidencije ponavlja stare izvještaje,
  ILi je nešto drugo u pitanju?