[smartdoctor] izvješća iz platnog prometa

  • From: Silvestra Kolega <silvestra.kolega@xxxxxxxxx>
  • To: kohom <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 3 Dec 2014 20:42:42 +0100

Kolege , dobivate li vi izvješće sa  ove  e-mail adrese:
platni.promet@xxxxxxx..
naime ja ponekad i povremeno dobijem izvještaj o tome što mi je uplaćeno ,
ali nikad sve izvještaje i nikad  automatski  nego 10-15 dana kasnije . Ali
danas sam dobila izvješće za uplatu u kolovozu!?
Čini  mi se kao da netko , tko to šalje ima obavezu poslati dovoljan broj
tih e-mail izvješća pa kako  nema točne evidencije ponavlja stare
izvještaje,
ILi je nešto drugo u pitanju?