[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Retrogradno plaćanje članarine (obnova licence)

  • From: "dr.lada.grandic" <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 05 Dec 2014 14:48:58 +0100

Kolega predlazem Vam da obrocno podmirite dug ,jer bojim se da ne ostanete bez
licence.
Kad sam ja zatvarala ordinaciju provjerila sam dugovanja prema HLK i trazila od
knjigovode da dug podmiri..Taj dio nasih troskova ne zanima poreznike i zato
sze mogli zatvoriti ord.To spada u osobne odbitke.
Mislim da nema zastate kad je Komora u pitanju.Clanarina se ne placa samo za
vrijene bolovanja.
L.p.Lada

Poslano s pametnog telefona Samsung Galaxy.