[smartdoctor] Retrogradno plaćanje članarine (obnova licence)

  • From: "Roko Fantulin" <oom.roko.fantulin@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 5 Dec 2014 13:52:47 +0100

 Poštovane kolege ,

  pametne glavice s liste , pomagajte u svezi pitanja
  retrogradnog plaćanja članarine HLK .
  Naime ordinaciju sam zatvorio u 2 mj. 2011., a sad mi
  stiže obavijest da sam dužan platiti članarinu od 6 mj.
  2009.do 02 mj. 2011.kao uvjet obnove licence.
  S obzirom da je pravni subjekt "Ordinacija opće med."
  prestao postojati u 2 mj 2011., mislim da prema Zakonu
  o zastari (prošlo je više od 3 godine !!!) nisam dužan
  platiti članarinu za taj period.
  Uz to sva plaćanja automatizmom je rješavao moj
  tadašnji knjigovođa.
  Pri zatvaranju odinacije Porezna Uprava u Šibeniku je
  utvrdila da su sve obveze  ordinacije podmirene , jer
  bez toga je nisam ni mogao zatvoriti.
  Ako je netko možda imao sličnu situaciju , molim
  Vaša iskustva u svezi ovoga.

                                                   L.p. Roko Fantulin