[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: PROÈITAJTE (c)TO KLINIÈARI PI(c)U O NAMA NA STUDENTSKOM FORUMU

  • From: Marina Lemaić <mlemaic59@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 7 Jan 2012 20:36:34 +0100

Dragi Zrinko, mislim da rijetki tako kritički čitaju tekstove kao ti, i
svaka čast kad takvim pristupom daješ drugu dimenziju spomenutom
članku.Međutim mladi neiskusni mozgovi će kao prvo uočiti da su obiteljski
liječnici idioti i ignoranti, a na dalje da su neznalice, i da su naravno
oni kriv iza poraz OM.
Povrh toga, što znači 30000 pregleda? U našim uvjetima , sa dnevnim
posjetama od 70-100ljudi dnevno, to bi značilo 1,5 -2 godine rada.Baš me
zanima koliko godina je autoru toga posta trebalo da obavi te silne
preglede , tj koliko vremena je mogao posvetiti pojedincu,pa se i
posvetiti  učenju, poučavanju, svladavanju medicinskih vještina..itd..
Inače, mislim da je napravio dobar sukus i smjernice za učenje  medicine i
med. vještina, te bi svi mi kao što si i sam rekao potpisali 80-90 %
teksta. A dio o idiotima i/ili ignorantima ne bih rezrvirala za  našu
specijalistiku. Kamo sreće da je tako, ali taj dio prelazi i granice
medicine. Sveobuhvatno.
Marina

PNG image