[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Izmjene Zakona o oružju ili HLK pomagaj

  • From: Ana Posavec Andrić <anaposavecdr@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 2 Jun 2012 21:01:25 +0200

samo da se nadovežem na priču o vozačkoj dozvoli, moja mentorica (kod koje
sam sad na specijalističkom stažu) je prije nekoliko godina pismeno i
usmeno molila policiju (uz suradnju s obitelji) da se jednoj gospođi oduzme
vozačka, radi se o sada 90togodišnjakinji, sa psihičkim promjenama koja je
izazvala prometne svako malo.... rezultat: nakon par dana dolazi dotična
gospođa u ambulantu mašući s papirom i hvaleći se da joj je produžena
vozačka dozvola... toliko o našim prijavama... prije nekoliko dana joj je
inače konačno oduzeta vozačka nakon podužeg boravka na psihijatrijskom
odjelu i smještaja u dom za starije...