[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] HAZO ČITA LISTU+SPIN DOKTOR

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 2 Jun 2012 21:42:21 +0200

Hvala.  A)Dakle nisam paranoidna. A kad sam ja nesposobna i nekompetentna onda
za nagradu dobiv vađenje krvi od 7-8. B) a vidi kako ministar dobro zna što
čini. Nije on uopće bedast. Zna on jako dobro što radi.

Laka noć, idem čitat nešto, idem učit , nadam se vrijedit će , evo znam 2
primjera da je došla ovdje doktorica iz Srbije a imam i pacijenta koji će
oženiti urologicu iz Prijedora i dovodi ju ovdje u Zgb , pa valjda ću i ja moć
nekamo negdje nekada samo da nisam ovdje, ide mi sad i jedna mlada obitelj
pacijenata u Australiju, valjda negdje LOM nije smeće...