[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] OPET O HITNOJ U PGŽ

  • From: "Diana Kralj" <ordinacija-kralj@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Jan 2012 11:23:21 +0100

Molim te Josipe  ništa ne potpisuj.

From: smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx
[mailto:smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx] On Behalf Of josip skender
Sent: Thursday, January 05, 2012 9:47 AM
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor]
Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] OPET O HITNOJ U PGŽ

dobili smo Ugovor- svi doktori iz DZ Delnice za pripravnost, iako po prvoj
"mreži" kod nas nije bilo pripravnosti,

dakle mi bi morali raditi u COMi i nakon toga u pripravnosti

koliko sam informiran i ostali neće potpisati a kako u prilogu Ugovora piše
da ako u 3 dana ne potpišemo i ne vratimo da će se smatrati da odbijamo i
"DA ĆE IZVJESTITI ŽUPANIJU"

zanimljivo Ugovor sam dobio 04.01.2012. a počinje 03.01.2012

2012/1/4 Vesna Rossmann <vesnarossmann@xxxxxxxxx>

Josipe, proslijedi ponuđeni ugovor u Komoru, na uvid gospodinu Karauli i
kolegi Senadu Musliću. Tako smo mi karlovčani napravili i, zahvaljujući
potpori Komore, složno odbili potpisati, za nas nepovoljan i pravno nejasan
ugovor. Do daljnjega....

                 Pozdrav iz Karlovca

2012/1/4 Ines Zelić Baričević <ines.zelic@xxxxxxxxxxx>

može li meni netko odgovoriti hoćemo li mi potpisivati ugovore za COM ( jel
to dežurstvo?? ) na kraju sa DZ ili sa ZZHM?

ovo je strašno Josipe dakle idemo starim metodama pritisci prijetnje
ucjene,,,katastrofa!

Ines