[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] OPET O HITNOJ U PGŽ

  • From: josip skender <joskender@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 5 Jan 2012 09:47:08 +0100

dobili smo Ugovor- svi doktori iz DZ Delnice za pripravnost, iako po prvoj
"mreži" kod nas nije bilo pripravnosti,
dakle mi bi morali raditi u COMi i nakon toga u pripravnosti
koliko sam informiran i ostali neće potpisati a kako u prilogu Ugovora piše
da ako u 3 dana ne potpišemo i ne vratimo da će se smatrati da odbijamo i "*DA
ĆE IZVJESTITI ŽUPANIJU"*
zanimljivo Ugovor sam dobio 04.01.2012. a počinje 03.01.2012

--
*js*kender