[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Kohomovo priopćenje

  • From: Dženana Kružić <po-d.kruzic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 17 Nov 2015 15:21:06 +0100

yesssss

----- Original Message -----
From: aleksandar ljubotina (Redacted sender "alexandar_ljubotina" for DMARC)
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Sent: Monday, November 16, 2015 11:03 PM
Subject: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor]
Re: [smartdoctor] Kohomovo priopćenje

Čini mi se da je Leo glavni krivac što nas ISL ne voli. Neki riječki
kliničari smatraju Leove dopise, odnosno KoHOM glavnim krivcima za pojačane
kontrole koje HZZO provodi u riječkom KBC. Sram nas bilo, otkud nam pravo
dovoditi u pitanje autonomiju pravih doktora, koji samo provode smjernice
svojih stručnih društava...daleko smo mi od pravih doktora, hipoktratizirani
neradnici i tajkuni. Toliko nas se stidim, da mislim kako nam nije mjesto u
uglednoj cehovskoj organizaciji kao što je HLK. Ponizno se zalažem za osnivanje
jedne neugledne KoHOM-ore,

Pozdrav s Kvarnera,Saša