[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Prijenos kartona dr Vrtarić

  • From: "jsoic" <dmarc-noreply@xxxxxxxxxxxxx> (Redacted sender "jsoic" for DMARC)
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 17 Nov 2015 15:21:12 +0100

Ja imam unekoliko sličan problem. Pacijent prešao k meni (Softmed) od kolegice
koja ima Medicus. Ona ga je elektronski "odpustila" i to je bilo to. Do dana
današnjeg pacijent moli za ispis svog kartona- ništa. Već dva puta odbijen iz
ordinacije prethodnog liječnika da su mi karton poslali elektronski?!? (Moram
reći da za informatičku nepismenost među kolegama više nemam razumijevanja: 21.
je stoljeće i sedam godina informatizacije- NAUČITE!)
Pripremamo jedno vještačenje za HZZO i znam da će se tražiti kopija kartona, a
ja imam samo stari karton u kojem nakon 2008. nema ničega.
Zar smo zaboravili da smo dužni kolegi, novoizabranom liječniku dostaviti SVU
medicinsku dokumentaciju bivšeg pacijenta?? Ta nekolegijalnost i na koncu
nebriga za pacijenta je vrlo žalosna.

Sent from my iPhone

On 16 Nov 2015, at 22:09, Lidija Zubac-Karavidovic <lidija.zubac@xxxxxxxxxxx>
wrote:

Bok draga Slavice,
kako si? Nisam te vidjela " sto godina"... Nije mi jasno zašto se g.
Antunović žalio HZZO-u?
Ja ti nisam na Medicusu tako da ti nisam mogla odobriti prijenos kartona g.
Antunovica. Ja sam na Softmedu već godinama.
Gospodina Antunovića ti je HZZO priznao za pacijenta još u siječnju, a on je
do srpnja dizao lijekove na moj teret jer ja nisam stornirala ponavljajuće
recepte jer sam mislila da to ide automatski..Jako neugodno sam se iznenadila
, kad me je sluzbenica iz HZZO nazvala prošli tjedan i rekla kako se g.
Antunovic žalio da ja ne odobravam njegov prelazak tebi i da mu ti zbog toga
ne možeš pisati lijekove, a tvoj je pacijent još od siječnja !? U dva navrata
sam ti poslala karon g. Antunovića; drugi put s povratnicom koju sam
zaprimila u rujnu!
Zar mu uistinu cijelu godinu nisi napisala kroničnu terapiju?
Ne mogu vjerovati! Molim te objasni mi u čemu je bio problem .
Lp
Lidija Zubac-Karavidović

Poslano s mojeg iPhonea