[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Fwd: Očitovanje za lijek za vrijeme hospitalizacije

  • From: Jasminka Obrovac-Gudelj <jobrovacgudelj@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 3 Dec 2014 22:53:01 +0100

I meni je ovo točno to kak je,ali se bolnički i dalje prave kak nemaju
pojma o tome.Zato ja sad kopiram nebulozu iz bolnice i pošaljem s zamolbom
kontrolorki Hzzo-a da opomene kolege da to ne rade.Npr.Vinogradsku
endokrinu ne mogu naručiti ja kompom,već oni tamo traže up.odmah da naruče
za god.dana na pregled štitnj.npr.a mi dobijemo up.za 3 mj.To sam
npr.poslala kontr.pa da vidimo što će riješiti!
Dana 18. 11. 2014. 21:38 osoba "Natasa Ban Toskic" <