[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: vozači

  • From: "itomic" <irenat@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 16 Dec 2014 17:34:59 +0100

Pogledala:
- slažem se sa mišljenjem Udruge umirovljenika da im je svako produženje
vozačke tlaka ( što financijska što opterećuje vremenski .. nek se dogovore
koja je dob obvezujuća za provjeru 65—70 ?, 75? )
- slažem se da je naglasak na njihovim obiteljskim liječnicima koji ih najbolje
poznaju etc..
ALI
ne slažem se s INTENCIJOM da nema OSOBNE odgovornosti ( koja god dob bila) tko
sjedne za volan automobila treba znati i podnijeti odgovornost za to da je sjeo
za upravljač nečega što ima masu, težinu i inerciju ..  .. ima onih sa 70 koji
voze ko avion, ima onih sa 18 kojima tatica kupi bijesno auto pa naprave kraval
na cesti i mimo ..Kažu obiteljski me liječnik najbolje pozna ( laska mi čak ) ,
ali prebaciti odgovornost na OM .. ne drži vodu ( smanjuje troškove – to da –
jer kod nas je “besplatno” ) ali ne povećava nivo sigurnosti u prometu ..
Osobna odgovornost .. imao 65, 75 ili 19 godina...
      Šalje: Marta Stanić <marta.stanic@xxxxxxxxx>
      Datum:14.12.2014. 21:00 (GMT+01:00)
      To: Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
      Naslov: vozači

      Ja sam neki dan imala posjetu,pacijenta koji je od strane policije pozvan
na izvanredni pregled-zbog prometne nesreće,koju je on prouzročio u
alkoholiziranom stanju.Inače taj pacijent nije konzumirao alkohol ,koliko ja
znam.Još se nije javio-nakon ovog pregleda,koji sam plaća,ako bude dobio
dozvolu.Mislim da se svim tim slučajevima -mora baviti policija,jer njih
drugačije doživljavaju.

GIF image

PNG image