[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] INFO - Važno !

  • From: Dr. Zoran Maravić <zoran.maravic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 21 Jun 2012 00:26:03 +0200

Ne znam zašto nitko ne spominje osobno vozilo ??

Sada  je prilika da se  barem ruralna medicina izbori za troškove auta bez
kojeg se ne može obavljati osnovna djelatnost u mjestima gdje nema javnog
prijevoza.
Potrebno je odrediti vrijednost prosječnog vozila niže klase(ipak smo doktori a
ne političari pa zato cca  15 000 eura)
koje  se  amortizira  (ovisno o terenu doktora ) u periodu 2-5 godina. Zatim
sve troškove održavanja, goriva  i osiguranja vozila.
U ruralnim sredinama  i kad tražite zamjenu, tražite liječnika sa B kat. i
autom!!!
HZZO doktor (barem kod nas) ide u kontrole sa službenim autom.