[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] INFO - Važno !

  • From: "Marija Klaric" <marija.klaric1@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 21 Jun 2012 00:01:25 +0200

Sorry ako sam previdila :

*       Kontrola sterilizacije / kemijska kontinuirano , biološka
tromjesečno /, ups vidjeh spore u tablici
*       Ja osobno plaćam parking 400 kn -za sebe ( 200- ovo je povlaštena
cijena  inače je 600 kn / mjesec) i sestru(200kn- ja plaćam kao ordinacija
jer inače ne bi dobila sestra ovu cijenu ) jer je u Trogiru nemoguće naći
parking , ljeto je posebna priča , a bez auta veliki dio kućnih posjeta
nikada ne bi obavila jer vjerovali ili ne moji kada trebaju kućnu posjetu
nemaju auto ( sin , kćer rade , susjed radi , --- takva je spika)  A kad
krenem na Čiovo , vratim se iz kućne nakon 4 h stajanja u koloni ..
*       Plaćam radio pretplatu, osvježivače prostora , časopise za pacijente
, a i interijer ako želimo da bude ugodan zahtjeva trošak
*       Jesi sanitarnu knjižicu tj potrebne preglede za nju i medicinu rada
navela ?

Lp

Meri

  _____