[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Evo još jednom - da apsolvirate gradivo,VELIKO BRAVO!

  • From: Jasna Ercegović <jercegovic66@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 2 Jun 2012 22:36:51 +0200

OK šta se uzbuđujete oko naručivanja? Vjerojatno u HAZI misle: ovi
LOM-ovi uvijek nešto protestiraju pa na kraju opet sve prihvate, pa će
tako biti i ovaj put. A mi ćemo OVAJ PUT zaista poštivati ZAKON ako se
donese, (jer zakon se MORA poštivat)pa ćemo SVI primati samo 15-20
ljudi dnevno pa nek pacijenti sami napadaju ministra, HAZU, i sve
ostale "pametne" zakonodavce jer dok se u PRAKSI ne vide promašaji
badava nam kukanje! Pozdrav!

1. lipnja 2012. 11:24 korisnik Zrinko Karlović