[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] RČ. ZA INO-OSIGURANIKE

  • From: Tamara Drca <dr.tamara.drca@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 19 Jun 2012 19:44:51 +0200

Niste u pravu kolega Karlovicu!
Nama strani turisti uopce nisu problem,imamo org.službe u obliku turističke
amb.A onaj povremeni turist koji dodje kod mene bude i pregledan .
Zapravo imamo izgleda isti problem,ove cjelogodisnje pacijente.
Puno administracije,uglavnom kronicari,ne možeš naplatiti račun,a dizes limite
za koje odgovaras.

Poslano s mog iPhone uređaja