[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: eNaručivanje, proces

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 11 Jun 2012 08:55:22 +0200

Silvestra i Romana su istaknule ono što se opet ne razmišlja, problem
ruralnih populacija.  Osim dislociranosti tu je i problem čestih samačkih
i/ili staračkih domaćinstava u kojima je problem da pacijenti zaborave i
ono što dobiju veeelikim slovima (jer i slabo vide) napisano na papir, jer
sutra više ne znaju ni gdje im je papir, ni gdje je to kamo bi trebali ići
a najčešće i zašto bi trebali (jer ih u međuvremenu zaboli bar još pet
novih stvari).

To su ljudi koji nepovjerljivo gledaju i naša računala, i komentiraju (ovo
nije vic) kako doktori više ništa ne drže do pacijenata i još su
nepristojni, jer kad im oni nešto pričaju doktori igraju igrice.  I nije ni
čudno, jer jedino što oni znaju o računalima jest da ih imaju njihovi
praunuci kad ih posjete jednom-dvaput na godinu, pa dok odrasli pričaju
klinci izvade džepna sredstva ili prave laptope i igraju se.  Takav
pacijent ni ne shvaća da računalo može služiti za nešto ozbiljnije, a ne da
će se njime služiti.  A između ostalog opisa poslova medicinske sestre u
Tanjinom popisu trebalo bi navesti i telefonsko obavještavanje rodbine
i/ili susjeda da je pacijent završio pregled - toliko o mobitelima.  Osim
ako netko ne izumi slanje SMS-a bez mobitela, bojim se da će u ovim
krajevima poput Silvestrinog, Romaninog ili mojega, a isto tako i
Željkinog, Josipovog, Ljiljinog i mnogim drugima ideja već u startu
doživjeti fijasko.  Koji će se, naravno, ispravljati i kompenzirati preko
leđa seoskih liječnika, najpoznatijih neradnika u državi.  Koji samo na
računalu igraju pasijans.  Jer su za kompliciranije igre i preglupi.

Dana 11. lipnja 2012. 08:30 dr Zlatko Sušanj <zlatko.susanj@xxxxxxxxx> je