[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: eNaručivanje, proces

  • From: Tajnik KoHOM-a <kohomtajnik@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 11 Jun 2012 08:25:49 +0200

A kako ce na pokazati pilonidalnu cistu ?

Leonardo Bressan, dr med
Sent "on the fly..."
--------------------------------------

dr Zlatko Sušanj <zlatko.susanj@xxxxxxxxx> napisao/la:
Imat ćemo video link sa pacijentima(iz gljivarine) pa će nam pokazati madež a mi ćemo ih poslati na dermu  Prvoklasno

Dana 11. lipnja 2012. 07:45 sanja scarpa <sanjascarpa@xxxxxx> je napisao/la:

Uputnice iz  fotelje  - KATASTROFA . Samo neka to ide u medije , u praksi će to izgledati SUPER , (ja bi tamo , ja bi bi ovamo). A gsp Varga će knotrolirati koliko vremena posvećujemo pacijentu i pregledu. Kojem pregledu? I opet ćemo biti neradnici i nestručnjaci.

Lp Sanja

> Od: "Silvestra Kolega" <silvestra.kolega@xxxxxxxxx>
> Za: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
> Datum: 10.06.2012 16:56
> Naslov: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: eNaručivanje, proces

Ponuđena   e-mail adresa mojim pacijentima  od 1100 - prihvatilo za komunikaciju brojem 6.
Ostali se ne služe svojom internetskom poštom.

sesoska - otočka sredina

drugo:

Moja struka  - obiteljska medicina - ne poznaje pregled preko telefona.
A zašto davati uputnice na telefonski poziv!
Molim sve odgovorne da na TV reklamam  ne pominju telefonsko naručivanje lijekova i uputnica. To je , mogla bih reći - vitium artis !

Silvestra Kolega,  specijalist obiteljske medicine