[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Fwd: I od lošeg ima lošije

  • From: "itomic" <irenat@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 13 Sep 2014 11:49:37 +0200

Baš tako kolegice Bojana, nekada nije u većini ruralnih krajeva bilo nit Zavoda
za HMP , nit OHBPa .. radili su LOMovi ( uz sav svoj redovni posao) u
dežurstvima... I čini mi se ( čini – ne znači da je i točno) da se puno više
rješavalo u tom dežurstvu nego u sada ( puno opsežnije ekipiranoj i puno
skupljoj) HMP. Koliko vidim iz povratne med. dokumentacije mojih pacijenata ,
gotovo da nema pacijenta koji se javio na HMP a da nije upućen u OHBP...
ITV

  Od:Neven Škaro <neven.skaro@xxxxxxxxx>
  mailto:Za%3Asmartdoctor@xxxxxxxxxxxxx

  A nisu se sjetili da bi liječnici HMP mogli tijekom svoje smjene raditi na
objedinjenom prijemu? Pa nisu non-stop na terenu, pogotovo ne u manjim
sredinama kao što je Virovitica. Zar to nije prirodnije, logičnije pa i
svrsishodnije za njihovu edukaciju ?

    -------- Izvorna poruka -------- Naslov:  I od lošeg ima lošije
          Datum:  Thu, 11 Sep 2014 11:31:20 +0200
          Šalje:  "Dr. Peček" mailto:oompecek@xxxxxxx
          Prima:  smartdocotr@xxxxxxxxxxxxx

Daragi kolege
ne bi htjela da širim dezinformacije , ali ne mogu zadržati za sebe
Upravo sam neslužbeno čula od bivše ravnateljice zavoda za HMP VPŽ da je
u razmatranju prijedlog da se na hitne bolničke odjele povuku kolege iz
obiteljske da dežuraju jer mi "najbolje poznajemo svoje pacijente"
Opet napominjem vijest je neslužbena, ali što bi rekle babe vrag nikad
ne spava.
Sada kada su vidjeli da su sa hitnom napravili kaos sada bi nas uvalili
u tu priču.
Zanima me da li netko od vas ima kakvih saznanja i što mislite o tome. ?
Ja se samo pitam što nam se još može desiti, i ovako više nije za durati.