[smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Fwd: I od lošeg ima lošije

  • From: Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 13 Sep 2014 09:05:15 +0200

ja mislim da nema dovoljno liječnika za Hitni prijem pa su počeli smišljati
riješenja, kako da popune službu.
pa što nismo zapravo tako nekad radili, u dežurstvima? ne u bolnici već na
našim punktovima dežurstva, po domovima zdravlja u manjim mjestima. i to
smo radili bez labosa i RTG kabineta.

poz
b.

Dana 11. rujna 2014. u 21:20 Dr.lada.grandic <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx> je