[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Povjerenstvo za primarnu zdravstvenu zaštitu

  • From: <fmiklosk@xxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 04 Jul 2011 19:27:16 +0200

Kolega Rađa, KOHOM nikad nije " tražio alibi" već je  argumentirano branio interese i prava LOMova, a tako će
i ostati, ali moramo biti svijesni vremena i sredine u kojoj živimo, što ne znaći da se nećemo i dalje uporno boriti za bolje sutra
nas liječnika u PZZ, pozdrav Vlasta MM
PS nadam se da ova vaša opaska nije bila zlonmjerna!?

Od: "Marko Rađa"

Za: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx

Datum: 04.07.2011 09:04

Naslov: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Povjerenstvo za primarnu zdravstvenu
zaštitu

"Također, svi trebamo biti svjesni da i Komora, nažalost, ima zakonska ograničenja svog djelovanja. Ona ima
širok dijapazon statutarnih obaveza i ovlasti, sudjeluje u radu nadležnih institucija, daje (ili ne daje) suglasnosti na prijedloge
HZZO-a i MZSS, ali nema mogućnost veta na odluke."

Zar se već traže alibiji....
2011/7/3 Senad Muslić Kolegice i kolege,          zbog tehničkih problema nisam se u proteklom periodu mogao javljati, te vam sada šaljem informacije vezane uz formiranje Povjerenstva za primarnu zdravstvenu zaštitu.             Obzirom da su obiteljski doktori kroz KoHOM-ov projekt "Izbori za HLK" postigli zavidan rezultat i u velikom broju "ušli" u Skupštinu Komore, naš kandidat Mario Malnar izabran je za Prvog dopredsjednika Komore, a ja sam postao član Izvršnog odbora HLK i predsjednik Stalnog povjerenstva Izvršnog odbora Komore za primarnu zdravstvenu zaštitu.           Prema Statutu Komore, svako povjerenstvo sastoji se od predsjednika, dopredsjednika i 3-7 članova. Nadalje, u Statutu je navedeno da "Članove povjerenstva, od kojih u pravilu najmanje polovicu čine delegati Skupštine, imenuje Izvršni odbor na prijedlog predsjednika Povjerenstva." Također, "Predsjednik Povjerenstva imenuje dopresjednika Povjerenstva."          Nakon brojnih konzultacija, a uzevši u obzir zastupljenost djelatnosti u primarnoj zdravstvenoj zaštiti, dosadašnju aktivnost kolegica i kolega, izborne rezultate, teritorijalnu zastupljenost, moju namjeru da u povjerenstvu budu novi kolegice i kolege koji do sada nisu sudjelovali u radu Komore, kao i prijedloge Vijeća KoHOM-a iz Vukovara, odlučio sam Izvršnom odboru HLK predložiti slijedeći sastav Povjerenstva: Predsjednik:  - Senad Muslić, dr.med., spec.opće/obiteljske medicine, Samobor, delegat Dopredsjednik:  - Bari Šita, dr.med., Zagreb Članovi:  - Marija Klarić, dr.med., spec.obiteljske medicine, Trogir, delegat  - Morena Butković, dr.med., spec.obiteljske medicine, Pula, delegat  - Sanja Scarpa-Bugarić, dr.med., spec.obiteljske medicine, Osijek, delegat  - Jasminka Tkalec, dr.med., spec.obiteljske medicine, Varaždin, delegat  - Ilonka Artuković, dr.med., spec.pedijatrije, Samobor  - Branka Bardak, dr.med., spec.obiteljske medicine, HMP, Slav
onski Brod  - Miroslav Prpić, dr.med., spec.ginekologije i opstretricije, Senj            Izvršni odbor Komore prihvatio je ove prijedloge, te ovim putem čestitam kolegicama i kolegama na izboru.          Naravno, svi smo svjesni obaveza i odgovornosti koju
preuzimamo pred svim doktorima PZZ-a, spremni smo dati svoj maksimum, ali također očekujemo pomoć od svih vas sa svojim prijedlozima i aktivnostima.          Po prvi put u radu Komore, uz podršku cjelokupnog Izvršnog odbora i predsjednika Komore, dogovorena je suradnja s predsjednicom
Povjerenstva za bolničku zdravstvenu zaštitu na taj način da će na našim sjednicama prisustvovati njihova predsjednica ili dopredsjednik, a na njihovim sjednicama nazočio bi netko iz našeg Povjerenstva, vjerojatno kolega Bari Šita ili ja. Time bi se na najbolji način podijelile informacije i prijedlozi,
te dogovorile zajedničke aktivnosti s kolegama kliničarima. Također, ukoliko teme bu
du zajedničke s Povjerenstvom za javnozdravstvenu djelatnost, imat ćemo "tripartitne" sjednice.          Svi mi trebamo biti svjesni da HLK ima svoj ustroj i statutarna "pravila ponašanja". Da bi se donijele krucijalne odluke s kojima Komora može nastupati prema HZZO-u ili MZSS-u, prijedloge Povjerenstva treba prihvatiti Izvršni odbor. Budite uvjereni da ćemo Mario i ja upotrijebiti sve argumente kojima ćemo članove IO-a Komore uvjeravati da podrže naše prijedloge.         Također, svi trebamo biti svjesni da i Komora, nažalost, ima zakonska ograničenja svog djelovanja. Ona ima širok dijapazon statutarnih obaveza i ovlasti, sudjeluje u radu nadležnih institucija, daje (ili ne daje) suglasnosti na prijedloge HZZO-a i MZSS, ali nema mogućnost veta na odluke.          Zato očekujem podršku i aktivnost svih vas kako bismo samo zajedničkim djelovanjem ostvarili naše ciljeve. Zajedno smo krenuli, zajedno smo puno toga promijenili i zajedno idemo dalje.  S poštovanjem,  Senad Muslić, dr.med.

--
Srdačni pozdravi,
Marko Rađa dr.med.