[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Povjerenstvo za primarnu zdravstvenu zaštitu

  • From: Marko Rađa <markoradja@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 4 Jul 2011 09:02:55 +0200

*"Također, svi trebamo biti svjesni da i Komora, nažalost, ima zakonska
ograničenja svog djelovanja. Ona ima širok dijapazon statutarnih obaveza i
ovlasti, sudjeluje u radu nadležnih institucija, daje (ili ne daje)
suglasnosti na prijedloge HZZO-a i MZSS, ali nema mogućnost veta na odluke."
*

*Zar se već traže alibiji..*..

--
*Srdačni pozdravi,