[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Potrebe obiteljskih liječnika u palijativi. Uvođenje bijelih uputnica.Ukidanje izvještavanja disketama.

  • From: "goranka" <goranka.cividini3@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 7 Jun 2012 17:10:10 +0200

KBC -Rebro -izuzetno rijetko
  ----- Original Message -----
  From: Zvonko Kajić
  To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Thursday, June 07, 2012 3:50 PM
  Subject: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Potrebe obiteljskih liječnika u
palijativi. Uvođenje bijelih uputnica.Ukidanje izvještavanja disketama.

  PU Osijek traži diskete i papirnata izviješća zajedno. Od 01.06.2012 samo se
izviješće o naplaćenoj participaciji neće više slati na disketi i na papiru,
već uploadom na CEZIH. Ostalo i jedno i drugo (ort. pomagala, izviješća, dtp
itd)

  Dana 7. lipnja 2012. 15:37 Karmen Markant <karmen@xxxxxxxxxx> je napisao/la:

    Poštovani kolege,

    Ja sam Karmen Lončarek, radim u nacionalnim povjerenstvima za liste čekanja
i za palijativu, zadužena sam većinom za analitiku i terenski rad. Kako već
dugo vremena surađujem s kolegama iz PGŽ-ogranka KoHOM-a, savjetovali su mi
mailing-listu kao pouzdan način za prikupljanje podataka i širenje informacija
o nekim problemima koji se tiču svih nas.

    1. Potrebe liječnika obiteljske medicine u vezi palijativne skrbi
    U dogovoru s Mariom Malnarom, Sašom Ljubotinom, Brankom Kandić Splavski i
još nekolicinom kolega postavili smo anketu za prikupljanje podataka o
potrebama obiteljskih liječnika u vezi palijativne skrbi. Anketom želimo
načiniti snimku stanja na terenu cijele Hrvatske, kako bismo u dogovoru s
predstavnicima obiteljske medicine i udrugama pacijenata mogli bolje planirati
buduću mrežu palijativne skrbi kojoj bi obiteljska medicina činila osnovu.

    Anketa je na adresi http://www.surveymonkey.com/s/7LW97YS  , te Vas sve
lijepo molim da potaknete i sve svoje kolege iz OM da je ispune.

    2. Bijele uputnice - tko ih ne piše?
    Molim da mi javite koje bolnice odnosno koji odjeli i klinike ne ispisuju
bijele uputnice.
    Želimo konačno uvesti pisanje bijelih uputnica u preostale bolnice koje još
ne poštuju tu svoju obavezu.

    3. Tko još traži izvještaje na disketama?
    Iz neformalne komunikacije s kolegama iz OM doznali smo da neki PU HZZO-a
inzistiraju da im se izvještaji dostavljaju na disketama.
    Ukoliko još ima takvih slučajeva, molim da mi javite o kojima PU se tu
radi, kako bismo od uprave HZZO-a mogli zatražiti da se ta praksa čim prije
prekine i uvede slanje preko interneta.

    Zahvaljujem na suradnji, uz kolegijalni pozdrav,

    Karmen Lončarek iz Rijeke.

  No virus found in this message.