[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Fwd: I od lošeg ima lošije

  • From: Zeljka Vendler Cepelak <zeljkavcepelak@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 11 Sep 2014 19:29:27 +0200

Kako to misle poznajemo svoje, pa ja poznajem svojih recimo 1700, ali ne
poznam drugih 25000 tisuća,pa ne razumijem takvo tumačenje, jer nitko tko
je dežuran ne poznaje svih 25000 koliko naša ispostava ima osiguranika
jedino da SVI  doktori obiteljske rade 24 h 365 dana u godini  !!!

pozdrav
Željka VČ

Dana 11. rujna 2014. u 14:04 Neven Škaro <neven.skaro@xxxxxxxxx> je