[smartdoctor] Fwd: I od lošeg ima lošije

  • From: "Dr. Peček" <oompecek@xxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 11 Sep 2014 11:40:09 +0200

-------- Izvorna poruka --------
Naslov:         I od lošeg ima lošije
Datum:  Thu, 11 Sep 2014 11:31:20 +0200
Šalje:  "Dr. Peček" <oompecek@xxxxxxx>
Prima:  smartdocotr@xxxxxxxxxxxxx

Daragi kolege
ne bi htjela da širim dezinformacije , ali ne mogu zadržati za sebe
Upravo sam neslužbeno čula od bivše ravnateljice zavoda za HMP VPŽ da je
u razmatranju prijedlog da se na hitne bolničke odjele povuku kolege iz
obiteljske da dežuraju jer mi "najbolje poznajemo svoje pacijente"
Opet napominjem vijest je neslužbena, ali što bi rekle babe vrag nikad
ne spava.
Sada kada su vidjeli da su sa hitnom napravili kaos sada bi nas uvalili
u tu priču.
Zanima me da li netko od vas ima kakvih saznanja i što mislite o tome. ?
Ja se samo pitam što nam se još može desiti, i ovako više nije za durati.