[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: Dobra večer.

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 25 Jun 2012 00:15:59 +0200

Eh, treba nama liječnika u Međimurju, i ne samo za ljetne zamjene nego na
duge staze... ali bojim se da je malo izvan granica Vukovarske županije...

Ali ako je tko zainteresiran, nedavno sam prenio molbu kolege koji je
započeo višemjesečno bolovanje (i upitan je povratak)... a ovdje je i inače
kronični manjak, netko može pustiti i korijenje ako želi (ne mora zato
nužno svatko ispasti kao ja, ako vas plaši ta mogućnost mogu vam poslati
dokaze...)

Dana 24. lipnja 2012. 23:50 Sandra Balog <drsandra.balog@xxxxxxxxx> je