[smartdoctor] Dobra večer.

  • From: Sandra Balog <drsandra.balog@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 16 Jun 2012 01:46:58 +0200

Pozdrav!
Ja sam,SANDRA BALOG rođ. PERHOT
Šifra liječnika 0134660
JMBG 1006967305024
OIB 12233372616
Adresa prebivališta Odvojak Vase Đurđevića 17, 32222 Bršadin
Zanimanje liječnica opće prakse
Zaposlena vojna umirovljenica(čl.6A)
Mobitel 098 378 250
Kuća    032 303 350
Rođena Osijek
Licenca broj 7525, vrijedi do prosinca 2014. God.

                      Liječnici Vukovarsko srijemske županije, nudim Vam da
Vas mijenjam na radnom mjestu kad ste zauzeti, bolesni, na godišnjem odmoru
i dr. Također radim i dežurstva (ali nemam sestru za dežurstva).
                     Možete i svoje kolege(ice)upoznati s ovom ponudom.
Dr Jadranka Ban, spec. Obit.med., obučila me je za rad sa Wegasoft med.
programom.
                     Mijenjala sam je par puta i zadovoljna je s mojim
radom.
23.06. će me dr Sanda Miholek naučiti raditi i sa MCS medicinskim programom.
Cezih karticu očekujem za par dana.
Hvala.

Moje poštovanje.

Pozdrav