[smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Dr Lazić- OHBP

  • From: Silvestra <silvestra.kolega@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 18 Sep 2014 22:42:17 +0200

Ali me zaboli! Ja  znam da sam odličan doktor,i moji pacijenti to znaju ! Pa i
šire ! Odabrala sam obiteljsku ,nisam stjecajem nesretnih okolnosti ostala u
PZZ...bolnički doktori isto to znaju ,prema upućivanju i upitnim pismima(hvala
Prof.Katić) ukoliko su dovoljno  stručni da to mogu shvatiti i priznati  . Ma
dajte,čemu takav stav? Obiteljska je za mene definitivno kraljica medicine tako
se osjećam i tako živim  !

Poslano s mojeg iPhonea