[smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] OPET O HITNOJ U PGŽ

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 4 Jan 2012 11:28:11 +0100

Kod mene svi jesu isti.  Zato se oni odozgo uglavnom ne upisuju meni...

S druge strane, možda činjenica da gradonačelnik isto kao i svi dobije
termin za naručivanje vezana s činjenicom da nas je, kad je u pitanju bilo
vađenje krvi, novinarima gradsko poglavarstvo ocrnilo gore od svih, čak i
od Haze...

PNG image