[smartdoctor] izbor je na¹

  • From: "AndrejP" <andrej.puskaric@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 4 Jan 2012 12:06:43 +0100

1.) Premijer savjetovao građanima: Emigrirajte!
http://www.tportal.hr/vijesti/svijet/168433/Premijer-savjetovao-gradanima-Emigrirajte.html

2.) Mađarski liječnici masovno kuvertiraju otkaze
http://www.tportal.hr/vijesti/svijet/167817/Madarski-lijecnici-kuvertirali-ostavke.html

3.) Jedinstveni u borbi protiv nasilja i prijetnji iz državnih ustanova
     (podrška kohomu, aktivan rad u kohomu i jedinstvo u nastupu)

Izaberite iz gornje ponude ili predložite nešto drugo...