[smartdoctor] Re: [smartdoctor] PZZ doktor na "đojstik" -E zdravstvo-naprosto smo oduševljeni rezultatima...IZ KOJEG JE TO IZVORA ?

  • From: Tajnik Kohom <kohomtajnik@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 11 Jun 2012 03:39:32 -0700 (PDT)

PRIMARNA ZDRAVSTVENA ZAŠTITA U ČETIRI GODINE VELIK BROJ LIJEČNIKA ODLAZI U
MIROVINU
Županija gubi 34 obiteljska liječnika

U Rijeci čak 15 obiteljskih liječnika do kraja 2015. godine odlazi u mirovinu,
a još je veći problem sa zatvaranjem pedijatrijskih, ginekoloških i
stomatoloških ordinacija kojih već sada nema dovoljno

RIJEKA U predstojeće četiri godine u Primorsko-goranskoj županiji u mirovinu
će otići sveukupno 34 liječnika koji rade u primarnoj zdravstvenoj
zaštiti. Premda se kad je o gubitku liječnika riječ u Hrvatskoj u prvom
redu govori o odljevu bolničkih liječnika, brojka od 34 koncesionara u
Primorsko-goranskoj županiji prilično je ...

http://novine.novilist.hr/Default.asp?WCI=Rubrike&WCU=285928592863285E2863285A28582859285A2863287A287128632863285E2859285E2861285C285E28632863286328592863C

Leonardo Bressan, dr med
Glavni tajnik KoHOM-a