[smartdoctor] PZZ doktor na "đojstik" -E zdravstvo-naprosto smo oduševljeni rezultatima...IZ KOJEG JE TO IZVORA ?

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 11 Jun 2012 10:53:34 +0200

Medicinskih sestara nema dovoljno u RH, kao ni liječnika. Jedina mogućnost
je ono što je već navedeno u diskusiji - uposliti administrativno osoblje
HZZO-a, nakon stručnog osposobljavanja od 2-3 mjeseca (što je više edukacije
nego što su je dobili dispečeri HP) u ambulantama diljem Hrvatske da rade
isključivo svoj administrativni posao - od naplate participacije, do
naručivanja i i preuzimanja telefonskih poziva. JEDINO tako možemo s ovim
sredstvima kojima raspolažemo, koliko-toliko stabilizirati zdravstveni
sustav. A možda bi se uveo i kakav-takav red. Nije isplativo školovati med.
sestru da bi radila kao administrator - u cijelom svijetu administratori
imaju manje završene škole, niže plaće i shodno tome i znatno manju
odgovornost. Pustimo ljude koji su se mukotrpno školovali da rade posao koji
su s ljubavlju (tu se ne može govoriti o koristoljublju) izabrali. I
VJERUJUĆI U VAŠU DOBRU VOLJU, KOLEGICE KARMEN, MOLIM VAS DA I MOJE
RAZMIŠLJANJE UZMETE U OBZIR. Vjekoslava