[smartdoctor] Re: [smartdoctor] POZIV SVIM UDRUGAMA I HLK U BORBI PROTIV PRIJETNJI I KAŽNJAVANJA LIJEČNIKA OBITELJSKE MEDICINE

  • From: Vjekoslava Amerl Šakić <vjekoslava.amerl.sakic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 21 Apr 2011 13:31:41 +0200

Dragi moji "veliki i mali",
ova rasprava me podsjeća na dječji program nedjeljom kad sam bila mala.
Imam 2. po veličini ambulantu u Zagrebu s više od 2500 osiguranika (HZZO mi
prizna 2400), glavarina mi je nešto manja nego kolegici s 300 osiguranika
manje, ali povoljnije financijske strukture (oko 600  u odnosu na mojih 62
starijih od 65 godina).
Imam dovoljno za život, ambulantu sam sama opremila svime (od dodatnih
kartoteka do EKG, fizikalne i sl). Trenutno si isplaćujem oko 9.000,00 kn
mjesečno i to je jedan od razloga zašto nisam plakala na listi zbog 30%
krađe sredstava u studenom 2010.
Od prije početka sam KoHOM-ovka!! I to ne zbog love, nego zbog principa -
zajedništvo (dosta je bilo politike: podijeli pa vladaj), suradnja, pomoć,
osjećaj da nisi sam i napušten unatoč ovoj bezumnoj zdravstvenoj politici. I
dobro kažu kolege - KoHOM nije udruga siromašnih doktora, nego onih koji
hoće i žele popraviti status svih obiteljskih liječnika u domovini.
Prestanite se međusobno glodati! Imamo mnogo zajedničkih problema, pa
skoncentrirajmo se na njihovo rješavanje.
SRETAN USKRS SVIMA.
Voli vas Vjeka