[smartdoctor] RE: [smartdoctor] POZIV SVIM UDRUGAMA I HLK U BORBI PROTIV PRIJETNJI I KAŽNJAVANJA LIJEČNIKA OBITELJSKE MEDICINE

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 20 Apr 2011 07:39:16 +0200

Potpuno se slažem s tobom,nažalost KoHOM je jedini koji redovito o tome
obavještava HZZO,MZSS,SABOR;VLADU;UDRUGE;PACIJENTE ;MEDIJE,traži ,zahtijeva
i poduzima mjere kad zahtijevano ne dobijemo.Ali KoHoM -to su doktori-on se
i sastoji od njihove Koordinacije..Ako većina(ili veliki broj nas ) ne traži
ništa-zaključak je da im je u redu-pa to je uvijek tako...Nitko nije ni
rekao da je to individualna borba,ali ukupna "borba" predstavlja skup
individualnih borbi,koje omasovljenjem i organiziranjem  postaje opća...Ida