[smartdoctor] Re: [smartdoctor] LAŽNI BRANITELJI

  • From: Vikica Krolo <vikica.krolo@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 1 Sep 2014 16:36:49 +0200

A sada provjerena informacija sa našim odvjetnikom:

MORAMO  odgovoriti na sve zahtjeve "nadležnih državnih tijela", a prema
tome i MUP-a (policije) kada su to zatražili službeno (kao što u tvom
slučaju i jesu).
Znači - daj im sve što traže.

Dana 1. rujna 2014. u 15:45 Vikica Krolo <vikica.krolo@xxxxxxxxx> je