[smartdoctor] LAŽNI BRANITELJI

  • From: "Romano" <ordinacija.dr.tripalo@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 1 Sep 2014 11:26:18 +0200

Opet nešto gnjavim, ali moram, treba mi pametan savjet.

U prilogu je dopis koji sam dobio od policije, u kojem se traži sto podataka
u svezi sa zdravstvenim stanjem pacijenta (čak i "ovjerena kopija cijelog
zdravstvenog kartona".

Zanimljivo, radi se tek o "izvidima" na osnovi anonimne dojave...

Također je zanimljivo da se radi o mojemu psihički najbolesnijem
branitelju.. Dakle, radi se o nekoj vrsti osobnoga obračuna.

Zar nije onomad rečeno da se daju podatci samo na zahtjev suda i da se to
lijepo naplati?

Molim, dakle, savjet i  uputu za dalje postupanje ;)

Je već netko iod vas imao sličnu situaciju?

Pozdrav svima, Romano

---
avast! antivirus zaštita je aktivna stoga ova e-pošta nema virusa i
zlonamjernih programa.