[smartdoctor] Re: LAŽNI BRANITELJI

  • From: "Dr. Peček" <oompecek@xxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 01 Sep 2014 12:35:24 +0200

U ovom slučaju ja ne bih samo tako dala dokumentaciju, obavijestiti više razine (hzzo, ministarstvo zdravlja,)

Meni ovo  nekako smrdi....

Dana 1.9.2014. 11:26, Romano je napisao:

Opet nešto gnjavim, ali moram, treba mi pametan savjet.

U prilogu je dopis koji sam dobio od policije, u kojem se traži sto podataka u svezi sa zdravstvenim stanjem pacijenta (čak i "ovjerena kopija cijelog zdravstvenog kartona".

Zanimljivo, radi se tek o "izvidima" na osnovi anonimne dojave.....

Također je zanimljivo da se radi o mojemu psihički najbolesnijem branitelju.... Dakle, radi se o nekoj vrsti osobnoga obračuna.

Zar nije onomad rečeno da se daju podatci samo na zahtjev suda i da se to lijepo naplati?

Molim, dakle, savjet i  uputu za dalje postupanje ;)

Je već netko iod vas imao sličnu situaciju?

Pozdrav svima, Romano

avast! Antivirus <http://www.avast.com/> zaštita je aktivna stoga ova e-pošta nema virusa i zlonamjernih programa.