[smartdoctor] Re: [smartdoctor] ČESTITKA

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 23 Dec 2014 18:10:08 +0100

Eh, Dahna, kako bi bilo lijepo supotpisati tvoju čestitku...  Kako bi bilo
lijepo čekati 1015 godinu!   Zamisli koja bi bila perspektiva ispred
čovječanstva, što bi sve još bilo moguće otkriti, ostvariti, provesti,
doživjeti.  A ne bi se možda morale dogoditi stvari koje se nisu trebale
dogoditi.  Tisuću godina besmislenih mržnji, propuštanih mogućnosti, tisuću
godina lažnog napretka koji je ili svrha sam sebi ili ima svrhu širenja
zla, netolerancije, egoizma svih vrsta, bilo da je taj ego pojedinac,
grupa, narod, rasa.  Tisuću godina za koje ne možemo sa sigurnošću odrediti
je li dobro što su se dogodile ili bi bilo bolje da ih nije ni bilo.

I zato možemo pokušati zamisliti da čestitamo jedni drugima -kao Dahna
nama- novu 1015. godinu.  I zamišljati svijet otvoren za stvaranja, za
zajedništvo, za ljudskost.  Svijet koji još ima priliku, nadu, budućnost.

A možda da zatvorimo oči, čestitamo 1015. i pokušamo u novoj godini živjeti
i dati nešto od sebe kao da jest 1015. sa raznim otvorenim vratima i
slobodnim stazama u budućnost kakvu sami biramo i stvaramo?  Ili ćemo
slegnuti ramenima i prihvatiti da smo djelić svijeta nasilja, terorizma,
zagađivanja, izrabljivanja, zlostavljanja, represije, ignoriranja?

Daleko od toga da mislim da je u 1015. bilo puno bolje. Znamo dovoljno o
povijesti kakva su to bila vremena.  Ali od tada je prošlo tisuću godina.
I što su naši preci učinili?

Hoćemo li i mi propustiti još tisuću godina i ostaviti svijet ovakav kakav
jest onima koji dolaze?

Sretan Božić svima.  A za novu godinu razmislite sami koju želite da vam
čestitam.

Zrinko

Dana 23. prosinca 2014. u 12:20 Dahna Jantos <jantos.d@xxxxxxxxx> je