[smartdoctor] sistematski , re na Željku SB

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 20 Jun 2012 10:47:33 +0200

Nikad. Prije 8 godina na zaraznoj izvadila krv zbog nekog osipa, valjda bila
enteroviroza...
Pušač. Boli pod desnom lopaticom. Boli lijevo koljeno, teško mi je niz
stepenice, više ne mogu u krevet da se bacnem na koljena nego moram sjest
guzicom ( god. 1973, TV 168 cm  , TT 68 kg). Jaka bol na dodir  lijeve
potkoljenice , na točno određenom mjestu, traje već mjesecima. Prije 5
godina hernija diska, stalno "peče" PVM lumbalno, "nedoBog" da moram izribat
kadu sa suprotne strane ili oprat veš u kadi, gotova sam.( A zaradila sam to
podižuć liječničku torbu ...)  Urgentna inkontinencija, do daske, za pelene,
sad il nikad ode.. Dismenoreja.Jaka miopija, stalno leće koje vrijede 1
mjesec nosim po 6-8 mjeseci, kod okuliste prije 4-5 godina. Ciste ( u 1
punkciji atipija) po cicama, zadnji termin UZV+ pregled ( prije točno 1 god)
na Rebru preskočen zbog nemogućnosti zamjene.... Mislim da u jahti neću stić
uživat...Koristim prigodu pozdraviti Darka Milinovića , ma gdje bogec sad
bio, il pod čučom, il pod čukom, il na Viru.... Božena