[smartdoctor] Re: POSLOVNI.HR 02-02-2006

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 19 Jun 2012 21:18:11 +0200

Ajmo novu anketu! Tko je od nas bio ikad ,ako da ,kada ,na
sistematskom pregledu.!
Svi smo mi pacijenti jedni drugima pa kako se mi brinemo o zdravlju
svojih pacijenata ili o sebi.
To bi valjda isto trebalo ulaziti u "glavarinu" jer je navodno
zakonska obveza poslodavca.Tko je nama poslodavac od svih silnih nad
nama.

Dana 19.6.2012., kontakt Bozena Sankovic <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>

--
Ordinacija opće medicine