[smartdoctor] Re: receptura

  • From: Josip Skender <joskender@xxxxxxxxx>
  • To: slomići <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 16 Oct 2014 09:35:58 +0200

zahvaljujem se na odgovorima koji su pristizali preko liste i direktno na
moj e-mail
ja sam i poslao na HZZO ali ne kao prigovor--jer onda maltretiram pacijenta
koji u ovom slučaju
i nije bila "agresivna" ali je reagirala "normalno" *jer zašto bi nešto
plaćala ako ne mora*
--u međuvremenu sam kontaktirao kontrolora koji je od šefa HZZO RI dobio
naputak da odgovori--i odgovor će mi doći preko "pravne službe"(vjerojatno
po njihovom običaju zakamufliran) ali pojednostavljeno: može se terapija
prepisati za liječenje *do 3 tjedna* jer tako piše i u uputama
proizvođača-HALMEDa ??
-međutim najgore je što nije jedinstveno postupanje u cijeloj RH, i kako
imam podatke da je naš
PU HZZOa među "najoštrijim-najrigoroznijim"--na što se kontrolor samo
nasmijao

--
"jskender"