[smartdoctor] Re: receptura

  • From: Vera Bardak <vera.bardak@xxxxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 2 Feb 2015 13:53:29 +0100

Što se tiče smjernica kod propisivanja lijekova, da ,jednake su za
cijelu Hrvatsku,smo mi nismo svi jednaki.netko će ići mimo svega,nije
ga briga, ne želi gužvu u ambulanti, pliva nizvodno i baš ga briga.
Drugi će nastojati ,poštujući smjernice, sa puno razgovora i
strpljenja, pomoći pacijentu, naći i preporučiti drugu terapiju,
potrošiti sebe, ali neće ići mimo smjernica.Tu smo , punoljetni smo i
kakao tko želi. Kontrolori HZZO-a su svugdje isti- samo rade svoj
posao.Ako mi nemamo previše "izleta"" u nedozvoljeno, oni će nas manje
obilaziti, zar ne?
Inače , sve sam skinula sa Sanvala i Zonadina, baš sve-bez imalo
problema, a svakom pacijentu ,sam uz to rekla, neka napiše prigovor na
HZZO, te ako dobiju pozitivan odgovor, neka mi se jave, dobivati će
lijek dok su živi!
Samo vodite računa, ili svima dati ili svima ukinuti nakon " kratkog
korištenja".
lijepi pozdrav, Vera