[smartdoctor] Re: [kohompgz] Re: Fwd: Klauzule uz lijekove na Listi lijekova HZZO-a

  • From: "dr.lada.grandic" <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 09 Dec 2014 14:44:46 +0100

Leo
Ljekarne su "drzava u drzavi".Il su ludi il se prave ludi.
L.p.Lada

Poslano s pametnog telefona Samsung Galaxy.

Od: Hrastinski Marija <Marija.Hrastinski@xxxxxxx>
Datum: 8. prosinca 2014. u 09:21:08 CET
Za: Ljiljana Ćenan <ljiljana.cenan@xxxxxxxxx>
Cc: Prenđa Trupec Tatjana <Tatjana.Prendja-Trupec@xxxxxxx>,
       Ordinacija Goran Lazić <desk@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx>,
     Zoran Maravić <zoran.maravic@xxxxxxxxx>, "ines.balint@xxxxxxxxxxx"
<ines.balint@xxxxxxxxxxx>
Predmet: RE: Klauzule uz lijekove na Listi lijekova HZZO-a

   Poštovana kolegice,
   zahvaljujem na Vašim opservacijama i izvješćujem Vas sljedeće. Što se tiče
nejasnih i nedorečenih "klauzula", odnosno smjernica u Listama lijekova
Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje, Vaše sam
 opservacije proslijedila resornoj pomoćnici ravnateljice da ih prouči, te ću
Vas o  njenom stavu izvijestiti naknadno. Drugo, kao što sam kazala na kongresu
Renesansa PZZ, bolnički specijalisti, radnici ugovornih bolničkih zdravstvenih
ustanova ne smiju preporučivati lijekove mimo smjernica s Lista lijekova Zavoda
i u samom ugovoru koji je Zavod sklopio s bolničkim zdravstvenim ustanovama za
takovo postupanje predviđena je mjera i novčana kazna. Molim, stoga, da u ovoj
fazi, dok ne razradimo sustavnije rješenje ovog problema, u slučaju kada
bolnički specijalisti prekrše ovu ugovornu obvezu, od mjerodavnog Regionalnog
ureda Zavoda zatražite provođenje odgovarajuće kontrole.
   Što se tiče terapije koju                             preporučaju neugovorni
specijalisti, koliko se sjećam, postoji naputak Direkcije Zavoda u kojem se
kaže da isključivo izabrani doktor, koji najbolje poznaje svojeg pacijenta,
odlučuje hoće li preporuku prihvatiti ili neće.
   U svakom slučaju, očito je da ćemo o ovim problemima još raspravljati i
tražiti najbolja rješenja.
   S poštovanjem,

Marija Hrastinski, dr. med. spec.
Pomoćnica ravnateljice za
kontrolu i kvalitetu

Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje, Direkcija
Gundulićeva 24, 10000 Zagreb, Hrvatska
t    +385 (0)1 4669 676, 677
f    +385 (0)1 4669-693
e   Marija.Hrastinski@xxxxxxx