[smartdoctor] Re: ika-molba

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 19 Apr 2011 20:23:20 +0200

Možda 2006 godine "nije bilo vrijeme za pronalaženje načina naplate potvrda
i rada mimo obveza liječnika.No od tada je prošlo više od pet godina!! Što
je Komora dalje činila??Zahtijevi za kojekakvim potvrdama rastu /ja ih
dnevno imam bar 5/ i mislim da bi bar za privatne potrebe /osobno
produljenje vozačke,osiguranje,odgoda kredita zbog bolovanja,ika na osobni
zahtijev etc/trebalo biti posebno plačeno jer nije u sklopu potrebnih radnji
zdravlja pacijenta.

--
Ordinacija opće medicine
Dr Željka Svatović Blažević