[smartdoctor] Re: ika-molba

  • From: J Soic <jsoic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 19 Apr 2011 02:16:30 -0700 (PDT)

IK na zahtjev pacijenta se naplacuje po cjeniku Komore i to cak i pise na
stranicama Komore, ako se ne varam?
A s potvrdama za iznajmljivace, bilo je prije par godina prijepiske po novinama
kad je ravnateljica DZ rekla da se to ne naplacuje pa je nekim lijecnicima
izvrsena uskrata glavarine. Da bi prije godinu dana mi lijecnici DZ uredno
dobili cjenike u kojima pise cijena tih potvrda (50 kn) i ostalih (30 kn).
Nazvala sam Voditeljicu ispostave i upitala je - znaci li to da moram
naplacivati potvrde, a ona je rekla- da. Doduse, ona se toga vjerojatno za sat
vremena vise nije sjecala, ali ....
Ja mislim da je Leov sistem dobar- dodjite drugi dan pa se onda to naplati jer
je pisano izvan radnog vremena. I tu bismo trebali zauzeti jedinstven stav, a
ne
da pacijent mijenja doktore jer jedan naplacuje, a drugi ne.

Jer stvarno vise ne znam tko se nece sjetiti da treba izdati LP vec za nesto??
J.Soic