[smartdoctor] Re: duplikat hd

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 27 Jun 2012 19:44:13 +0200

Ja se slažem s imenjakinjom u smislu DA JE PACIJENTICA OSTVARILA SVOJE
PRAVO dobivanjem doznaka.Njen daljnji pravni/privatni /postupak nema veze s
nama.I GOTOVO !!!
Ja  o takvim stvarima uopče ne želim raspravljati s pacijentom.
Pravni postupak je pravni i nitko me nema pravo opterećivati time.Tu se
opet vraćamo na pitanje našeg stava i sigurnosti u isti.
Vjerujte da taj način funkcionira i pravnici to vrlo dobro znaju.Samo bi
njima bilo lakše da dobiju taj ili bilo koji drugi papir/ a naplatili bi
uslugu klijentu/  pa da ne moraju pisati kojekakve dopise tražeči taj
dokument. Za ŠTO BI MI NJIMA OLAKŠAVALI POSAO I ZARADU A NA SVOJU ŠTETU ?
ILI NAŠE VRIJEME I MIŠLJENJE NIJE VAŽNO??

Dana 27. lipnja 2012. 19:05 Neven Škaro <neven.skaro@xxxxxxxxx> je

--
Ordinacija opće medicine
Dr Željka Svatović Blažević