[smartdoctor] duplikat hd

  • From: "Zeljka Peranovic" <zeljka@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 27 Jun 2012 17:50:33 +0200

Može pomoć,

Pacijentica koja je u 2 mj 2012 radi PN bila na bolovanju i koja je uredno
dobila HD za taj period, sada traži iste HD jer je pokrenula privatnu tužbu
protiv osiguranja.

Ja sam joj tražila neki službeni dopis od odvjetnika koji vodi parnicu da
vidim o čemu se radi. Nakon sat vremena zovu iz odvjetničkog ureda i traže
duplikat HD ili potvrdu za period u kojem je pacijentica bila na cc.

Odvjetnik je bio poprilično bahat-navodeći da to uredno dobija od SOM u ZG,
ne vidi u čemu je problem, i navodi da nije dužan slati nikakvu službeni
zahtjev. Ističe da pacijentica ima na to pravo(ja sam rekla da je pravo
ostvarila, HD je odnijela poslodavcu i da se tamo obrati), Imate li kakvih
saznanja o tome, treba li službena obavjest ili ne i kako postupiti u takvom
slučaju, gdje provjeriti?

Unaprijed hvala,

Željka PF